Wymiana i zwroty

W trosce o zminimalizowanie zwrotów i wymian dokonujemy pomiaru każdego rozmiaru z danego modelu obuwia. Podanie długości wolnej przestrzeni buta, do której powinno się dobrać długość stopy, ma służyć wyeliminowaniu rozbieżności pomiędzy orientacyjnymi rozmiarami podawanymi przez producentów. Bolejemy nad tym, że nie obowiązuje jedna wspólna norma dla producentów, która precyzowałaby ile powinna wynosić długość konkretnego rozmiaru. Tylko nieliczni producenci bez względu na rodzaj buta trzymają się jednej przyjętej miary. U większości producentów ten sam rozmiar w zależności od modelu znacząco się różni. Dlatego my opieramy się na konkretnej długości, do której mogą się odnieść nasi Klienci.

Prosimy zwrócić uwagę na podawane przez nas długości butów w cm, a ryzyko zakupu "za dużych" lub "za małych" butów może zostać ograniczone do minimum. Nie będzie to narażało Państwa oraz sklep na niepotrzebne dodatkowe koszty.

Prosimy pamiętać o zasadach uczciwego handlu, dzięki którym obustronny kontakt będzie przyjaznym spotkaniem, a nie udowadnianiem swoich racji:  

  • Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz powinien zawierać oryginalne opakowanie.
  • Zniszczenie oryginalnego opakowania produktu poprzez bezpośrednie oklejenie go taśmą obniża jego wartość i będzie skutkowało koniecznością obniżenia ceny towaru. Aby uniknąć niekomfortowego dla obu stron pobierania opłaty za odesłanie  zniszczonego opakowania produktu (10 zł) proponujemy zapakować oryginalne pudełko z butami w reklamówkę foliową lub gazetę i dopiero wtedy oklejać je szeroką taśmą klejąca.
  • Wraz z towarem należy odesłać oryginał paragonu fiskalnego lub jego kserokopię. W przypadku faktury wystarczy podanie jej numeru, abyśmy mogli ponownie dokonać wydruku. Wyksięgowanie sprzedaży fiskalnej bez oryginału paragonu jest utrudnione. W związku z tym bardzo prosimy o odesłanie oryginału.
  • Paragon lub faktura stanowią dowód zakupu towaru. Jeśli chcą Państwo zachować sobie takie potwierdzenie prosimy o zrobienie zdjęcia paragonu lub faktury, a nam odesłać oryginały. Będziemy Państwu niezmiernie wdzięczni i priorytetowo potraktujemy Państwa zwrot lub wymianę.
  • Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt ze sklepem w celu upewnienia się jaka jest dostępność wymienianego produktu. Prosimy o przygotowanie nr zamówienia. Może się okazać, że dany produkt jest niedostępny i będziemy mogli tylko oddać Państwu pieniądze.
  • Przesyłkę z wymianą/zwrotem należy odesłać pod adres: Sklep Wygodne-Buty.pl , ul. Gen. Bolesława Roi 4a/LU-1, 30-606 Kraków.
  • Koszt odesłania do sklepu wymienianego lub zwracanego produktu ponosi Klient. 
  • Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane przez sklep.
     
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl