Reklamacje towaru
  • Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte towaru powstałe z winy producenta, które ujawniły się w trakcie normalnej eksploatacji.
  • Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania, wygoda i komfort obuwia.
  • Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu (paragon fiskalny, faktura VAT).
  • Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. W przypadku gdy nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania asortymentu), zaproponujemy podobny produkt lub zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni.
  • Reklamowany produkt należy odesłać pod adres: ul. Gen. Bolesława Roi 4a/LU-1, 30-606 Kraków ; z dopiskiem: Reklamacja.
  • Reklamację należy odesłać na własny koszt. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.
  • W przypadku zwrotu pieniędzy sklep internetowy wygodne-buty.pl zwraca Klientowi należność za odesłany towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki.
  • Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto, z którego nastąpiła zapłata za towar lub na rachunek wskazany pisemnie przez Klienta.

Więcej na temat reklamacji w punkcie 6 regulaminu sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl